Thursday, February 16, 2012

MARAMONG SALAMAT SA TANAN!

MARAMONG SALAMAT SA TANAN!
(Halin sa puso ni Terwina)

(TONG AKO AY ING-ANAK)

Nobyembre sinko yaki'y
taposey ka "birthday"
it ruhang magkabertdey

Ako'y si Wee-ween dili
si "We win" ako kali
ibang ispeling gae

Ka ak nanay nagsabak
ag ako ay ing anak
sinra'y napahayakhak

Ing anak it eleksyon
Nobyembre kung ganapon
oyaey mga Hapon

Ka inra kandidato
Doktor Mayuga kato
nagraog sa kongreso

Sa kasadya't ak tatay
ay "we win" ka okaw ray
ngayan sa ako'y bagay

Nagrako it matulin
"We win" ay naging Wee-ween
"we won" ra ay kayain

(PAG HANGIT SI NANAY)

Ako'y Terwina ruto
si terwina ay ako
inra hingwar sa ako

Tawag it ak ak nanay
pag ako'y nagpasaway
tong oya pa it sayway

Pag ako ay nawagit
o sida ay nagngitngit
di kunit pa sa singit

Hanggang ako'y nagrako
kag amiga'g amigo
kali't tawag sa ako

Imaw ka inra tawag
magruyom ag maghadag
ako ay nakukuyag

Pay ra osang musika
kali sa ak talinga
pag ing tatawag ninra

Miski buko ey hangit
Miski buko ey mangit
Terwina pay sa Langit

(RAYAGA'Y SI TERWINA)

Tong ako ay rayaga
maramo nak amiga
amigo ay inggwa ra

Ing gugur-an't barkada
kag ngayan pay anak ra
Kag Terwina'y ing iba

Terwina'y naging "wines" ey
kag pangayan ilesey
ako ay marakoey

Sinra kali't nagbaydo
oya ako't mahimo
kita'y nagmomoderno

Sinra gani'y naila
kag "Wines" pay Amerkana
kabali sa talinga

Ako ra ay naila
"feeling" ako'y moderna
ngayan ay imported pa

Kag nagpapangutana
abi gani'y klaro ra
ako'y napapaguya

(KAG PANGAYAN SA LANGIT)

Tanang ngayan ay hayo
aosa ka sigurado
para sa Makaako

Maria ay "Maria"
nanay it at D'yos Ama
sa ak ngayan ay una

Crozalle ka masunor
miski ako'y mayuyor
inding gador magsabor

C......Capiz banwa it mga pispis
R......Romblon, ako ay Romblomanon
O......Odiongan,ako ay Odionganon
Z
A
L.....Ka ak tatay si riZAL
L
E......Ka ak nanay si LEtty

Ak ing pagmamarako
ka ak tatay nagragyo
ka pamana'y bang rako

Odiongan ako banwa
Romblon ako probinsya
kali ka ing pamana

Bug-os it kalibutan
aosa ling ak ngayan
si tatay kag naghuman

Salamat sa ak tatay
ak mata'y nagtuyo ray
sa at D'yos nagpangabay

Ako'y simpleng tawo
oya gusto't magulo
gusto'y kanunot kamo

Maramong salamat sa tanang mga KAASI nak nagpasadya
sa ako sa adlaw it ako pagliwas sa kalibutanan...

No comments:

Post a Comment

a morsel of my youth

A morsel of my Youth (Malayan Wave -- aaba bbcb ccdc dd of Jose Rizal M. Reyes) In a small town where I was born and grew had happy...